Antera Ağız ve Diş Sağlığı Polikliniği
Sağlık Rehberi Sağlık Rehberi
mail icon phone icon whatsapp icon | turkish english deutsch russian
Ofis Tipi Diş Beyazlatma Nedir ?

Ofis tipi diş beyazlatma yöntemi klinik ortamında hekim tarafından uygulanabilen ev tipi diş beyazlatmaya göre daha kısa sürede sonuç veren diş beyazlatma yöntemidir. Ev tipi beyazlatmada olduğu gibi beyazlatma işlemine etki edecek diş taşlar vs. gibi olumsuzluklar ortadan kaldırılmalıdır. ➜ Devamı
İmplant Her Hastaya Yapılabilir mi ?

Hastalarımızın genel sağlık durumları öncelikle iyi değerlendirilmelidir. Sistemik hastalıklar nedeniyle kanama, enfeksiyon riski taşıyan, yeterli bakım yapamayacak, çene kemikleri tedaviye uygun olmayan hastalarımızın implant dışındaki protetik tedavilere yönlendirilmesi gerekmektedir. ➜ Devamı
Dental İmplant Nedir ?

Günümüzde kaybedilen dişlerin fonksiyon ve estetiğinin tekrar yeniden hastaya kazandırılmasında en çok tercih edilen tedavi seçeneği haline gelen dental implantlar; titanyum materyalinden yapılan yapay diş kökleridir. ➜ Devamı
Estetik Diş Hekimliği

Diş tedavileri ve dental uygulamalar tedavi amaçlı ve estetik amaçlı yapılabilir. Estetik Diş Hekimliği, tamamen mükemmel bir gülüşe sahip olmak için yapılan çeşitli prosedürleri içermektedir. Bonding, diş beyazlatma, lamina (veneers), dişeti estetiği, ortodonti ve diş protezleri gibi estetik tedaviler, bu branşın kapsadığı tedavilerdir. ➜ Devamı
İmplant

Diş implantı, insan vücudu ile uyumlu olan titanyum veya zirkonyumdan üretilen bir vidadır. Mevcut diş eksikliklerinde, diş protezi yapmak için kullanılan bir titanyum vida tekniğidir. Çene kemiğine yerleştirilen implant, doğal diş kökü gibi işlevseldir. Tek diş eksikliklerinde, komşu dişlere zarar vermeden, eksik dişin yerine yapılması mümkündür. ➜ Devamı
Lamine

Estetik diş tedavisi tekniklerinden biri olan lamine kaplama tedavisi, halk dilinde yaprak kaplama anlamına gelir. Lamine kaplamalar diğer kaplama çeşitlerine göre daha incedir ve mevcut dişlerde yapılan kesme – törpüleme – inceltme aşamaları daha düşüktür. Küçük düzeltmeler ile tedavi tamamlanır. ➜ Devamı
Zirkonya

Zirkonya, bir zirkonyum alaşımı yani zirkonyum oksitten oluşan bir altyapıya porselen uygulanarak eksik diş dokusunun yerine yapılan bir tedavidir. Gelişen teknoloji ile birlikte artan estetik beklenti, diş hekimliğinde yeni maddelerin kullanılmaya başlanmasına neden olmuştur. ➜ Devamı

Antera Lara Fener Mah. Falez Cad. Kemerler Ap. K:1 D:3-4
Terra City Yanı, Muratpaşa / Antalya
➜ Yol Tarifi İçin Tıklayın
Antera Konyaaltı Altınkum M. Atatürk B. Melisa A.
Konyaaltı / Antalya
➜ Yol Tarifi İçin Tıklayın